Veel behoefte aan persoonlijk contact

19 maart 2015 - 16:37

De tweede dag begon gemoedelijk voor ons. Nadat we allemaal wakker zijn geworden met een kopje koffie en verse croissants die we ontvingen bij binnenkomst van de beurs. Goed geregeld!

Vervolgens komen we in een stroom van indrukwekkende gesprekken en worden er vragen van alledag gesteld. Zo kreeg Rogier de vraag of wij ook grotere porties van onze maaltijden leveren en dit is inderdaad het geval! U kunt bij het bestellen van uw maaltijden in onze webshop de keuze maken voor een grotere portie van groenten en zetmeel. Voor vlees hanteren wij de dagelijks aanbevolen portie, uiteraard weer in het kader van gezond eten.

elles-info-allergenen

Ook zien we dat veel meer klanten tegenwoordig bezig zijn met goede voeding en willen ze graag weten wat ze nu eigenlijk precies eten. Elles biedt u graag een “kijkje in de keuken” door uitleg te geven over de mogelijkheden van dieetmaaltijden en allergenen en demonstreert dat u in onze webshop precies kunt zien wat er in een maaltijd zit. Kim legt vervolgens de werking van onze eetwaaier uit, waardoor u zeker weet dat u kiest voor een gezonde, goede of lekkere maaltijd. Volop keuze en altijd genieten. Want ook gezond eten is lekker.

Uit een aantal gesprekken kwam naar voren dat steeds vaker ouderen hun familie en kinderen vragen te zoeken naar een goed alternatief voor hun huidige maaltijdservice. Een veel gehoorde klacht is dat ze het gevoel hebben een nummer te zijn in plaats van een klant. En dan is het top om ook op deze beurs van bestaande klanten te horen dat dat bij ons absoluut niet het geval is, een mooier compliment kunnen we niet krijgen. Met ons beleid op menselijke maat zullen we dit altijd vasthouden en proberen wij hier zoveel mogelijk op in te springen omdat we merken dat hier grote behoefte aan is.

Een enerverende dag met veel nieuwe gezichten en informatie. We kijken uit naar morgen, de laatste dag alweer!

Foto’s Zorgtotaal beurs

De foto’s van deze 3 dagen vindt u op onze Facebookpagina.