Sem: “Ik bied graag een luisterend oor voor onze klanten”.

27 juli 2020 - 16:05

Heeft u al eens gesproken met Sem van de klantenservice? Sem is al lange tijd werkzaam bij Food Connect en ze heeft al verschillende afdelingen gezien. “Ik ben begonnen bij de afdeling orderpick als bijbaan, daarna ging ik naar de afdeling portioneer en nu ben ik werkzaam bij de klantenservice. Ik heb dus al veel verschillende afdelingen van Food Connect gezien.”, vertelt Sem enthousiast.

Ze vindt het erg fijn dat ze al op meerdere afdelingen heeft gewerkt, zo kan Sem mensen met vragen nog beter helpen. “Ik weet hoe het proces van een maaltijd maken gaat, dus ik kan onze klanten hier goed over informeren”, vertelt ze. Maar Sem beantwoord natuurlijk niet alleen vragen over de maaltijden. “Op de afdeling klantenservice telefoneren we natuurlijk veel, maar we beantwoorden ook mails, we regelen de post en we zorgen ook voor lekkere broodjes!”, gaat ze verder.

De klantenservice heeft het meeste contact met de klanten en dit vindt Sem erg fijn. “Ik maak bijvoorbeeld graag een praatje met mensen aan de telefoon of met mensen die hun bestelling af komen halen bij Food Connect”, vertel ze met een glimlach. “We dragen toch een soort zorg voor onze klanten, ik vind het fijn dat ik mensen kan helpen bij iets waar zij dagelijks mee bezig zijn”, vult Sem aan. Op de klantenservice draait het natuurlijk niet alleen maar om vragen beantwoorden en informatie geven. “We proberen echt met de mensen te praten, we bieden graag een luisterend oor”, vertelt ze.

Sem eet zelf ook graag de maaltijden van Food Connect. “Ik hou heel erg van zalm, dus de pasta met zalm en spinazie is echt mijn favoriet! Zeker een aanrader om eens te proberen”, sluit Sem af met een lach.