Veel gestelde vragen

Thuisbezorgd

Wanneer worden mijn maaltijden bezorgd?

De dag en het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van de plaats waar u woont. U krijgt bij uw eerste bestelling van onze klantenservice te horen wat uw vaste bezorg dag/tijd wordt.

Wat moet ik doen als ik onverwacht niet thuis ben?

Neem contact op met onze klantenservice voor een passende oplossing.

Wat zijn de bezorgkosten?

Omdat we werken met vaste routes, kunnen we de bezorgkosten laag houden. De bijdrage in de bezorgkosten is dan ook slechts € 2,25 per bezorging. De minimale afname is vier maaltijden per bezorging.

Vers boodschappen

Hoe bestel ik de boodschappen?

De boodschappen kunt u via een bestellijst bestellen en via onze webwinkel.

Hoeveel boodschappen moet ik bestellen?

Er is geen minimale afname voor de boodschappen. U bestelt gewoon wat u nodig heeft en de boodschappen worden samen met uw maaltijden bezorgd.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Dit kan telefonisch of via onze webshop, maar ook per mail of de papieren menulijst die u van onze bezorger ontvangt.

Kan ik ook tijdelijk gebruik maken van het eten van Food Connect?

Het is mogelijk om tijdelijk gebruik te maken van de maaltijdservice.

Hoe kan ik betalen?

Wij werken met een automatische incasso. Hierbij machtigt u ons om het door u bestede bedrag van uw rekening af te schrijven.

Kan ik mijn bestelling nog afzeggen?

Dat kan. U kunt tot 4 werkdagen voor bezorging uw bestelling kosteloos afzeggen.

Maaltijden

Kan iedereen maaltijden bestellen?

Ja, iedereen kan bij ons maaltijden bestellen. Soms komt het er gewoon niet van; drukke dag, te laat thuis, of u bent niet in staat zelf te koken. Voor die momenten zijn er de maaltijden van Food Connect.

Hoe geef ik mijn persoonlijke wensen, zoals bijvoorbeeld, een dieet door?

U kunt uw persoonlijke wensen voor de Vers op maat-maaltijden zoals een dieet, portiegrootte of andere wensen doorgeven via onze consumentenlijn 0 888 – 10 10 10  of klantenservice@foodconnect.nl.

Wat is het verschil tussen Vers op maat en Vriesvers menu?

Vriesvers-maaltijden zijn langer houdbaar dan de Vers op maat-maaltijden.  Ze worden – net als de Vers op maatmaaltijden – traditioneel bereid, maar daarna direct diepgevroren. Daardoor kunt u ze langere tijd in de vriezer bewaren.

Moet ik elke week maaltijden bestellen?

Nee, u hoeft niet wekelijks te bestellen.

Wat kost een maaltijd eigenlijk?

U kunt al maaltijden bestellen vanaf € 3,95 een overzicht van onze prijzen vindt u bij assortiment & prijs. Wilt u onze maaltijden eens proberen? Bestel dan een proefpakket van 2 gerechten voor €10,- of 5 voor €20,-, eenmalig gratis bij u thuisbezorgd.

Bewaren & verwarmen

Ik heb geen magnetron?

Wij verkopen of verhuren eenvoudige magnetrons. Voor meer informatie kunt contact opnemen met de klantenservice.

Hoe moet ik mijn maaltijden bewaren?

Wij adviseren de Vers op maat maaltijden te bewaren in een koelkast met een temperatuur lager dan 7 graden. De Vriesverse maaltijden kunt u bewaren in de vriezer met een temperatuur lager dan -18.

Hoelang kunnen de maaltijden bewaard worden?

De maaltijd is ten minste houdbaar tot de aangegeven datum op het etiket.

Eetwaaier, gewoon bewust

Wat is een eetwaaier en hoe werkt het?

De eetwaaier hebben wij speciaal voor u ontwikkeld om u te helpen met het maken van gezonde en bewuste keuzes. Onze koks koken graag lekker én gezond en we helpen u graag bij het maken van een verantwoorde keuze als het om uw maaltijden gaat. Daarom bieden wij u de mogelijkheid om uw menukaart in te delen in drie categorieën:

  • Smakelijk Gezond
  • Gewoon Goed
  • Lekker Genieten

Wilt u inzicht in de drie categorieën op uw menukaart? Neem dan contact op met ons via 0 888 – 10 10 10